Delvac MX Extra 10W-40

MOBIL
Delvac MX Extra 10W-40

Cena z VAT
doliczając wysyłkę
Dostępny natychmiast

20 l Kanister   25,05 zł po Litr
500,95 zł
60 l Beczka   28,89 zł po Litr
1 733,45 zł

Szczegóły produktu

Delvac MX Extra 10W-40

Mobil Delvac MX Extra 10W-40 to półsyntetyczny olej napędowy o wysokiej wydajności, który zapewnia doskonałe smarowanie silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w dużym obciążeniu, utrzymują silnik w czystości i przedłużają jego żywotność. Produkt ten spełnia wymagania specyfikacji większości europejskich i amerykańskich producentów silników Diesla. Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest produkowany z mieszanki najnowocześniejszych surowców i dodatków, zapewniających znakomitą odporność na utlenianie i tworzenie sadzy, chroniących przed korozją, pozwala to na utrzymanie silnika w czystości i przedłuża jego żywotność. Doskonałe właściwości gwarantują łatwy rozruch i dobrą pompowalność oleju w niskich temperaturach.

Właściwości i zalety:

Silniki Diesla o wysokiej wydajności i niskim poziomie emisji spalin znacznie zwiększyły popyt na oleje silnikowe. Bardziej szczelna konstrukcja silnika zmniejsza zużycie oleju, a jego zubożone dodatki, nie wymagają natychmiastowego uzupełnienia. Górne pierścienie tłokowe doprowadzają warstwę oleju do komory spalania, gdzie wysokie temperatury zwiększają naprężenie termiczne substancji smarnych. Zwiększone ciśnienie i opóźniony czas wtrysku paliwa, zmniejszenia poziom emisji spalin, jednak zwiększa również temperaturę silnika i poziom odkladania się sadzy. Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest wykonany z wysokiej klasy olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających, gwarantuje to optymalne osiągi nowoczesnych i starszych modeli silników Diesla i silników benzynowych. Do najważniejszych właściwości zaliczamy:
  •  funkcja keep-clean utrzymuje w czystości tłok i silnik
  •  niższe koszty utrzymania i dłuższa żywotność silnika
  •  mniejsze zużycie
  •  komponenty przedłużające żywotność silnika
  •  ulepszona stabilność cieplna i oksydacyjna
  •  mniejsza ilość osadów i dłuższa żywotność oleju
  •  lepsza ochrona przed korozją
  •  zmniejszenie zużycia łożysk kulkowych pozwala na przedłużenie odstępów między wymianami oleju
  •  lepsza zdolość pompowania w niskich teperaturach
  •  szybszy start z mniejszym zużyciem w zimnych miesiącach
  •  zminimalozowane powastawanie sadzy w celu kontroli lepkości i ciśnienia w filtrze
  •  lepsza ochrona silnika w celu przedłużenia żywotność oleju i silnika
Zastosowanie:
  •  wolnossące i turbodoładowane silniki wysokoprężne europejskich, japońskich i amerykańskich producentów
  •  lekkie i cężkie samochody ciężarowe, floty mieszane silnikami benzynowymi oraz auta osobowe
  •  samochody dostawcze w budownictwie, górnictwie, praca w kamieniołomach i rolnictwie
Specyfikacje i dopuszczenia:
  •  ACEA E7/E5/E3/B4/B3/A2
  •  API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL/SJ
  •  Daimler Chrysler MB 228.3/229.1
  •  Cummins CES 20078/7/6/2/1
  •  Mack EO-M Plus
  •  Volvo VDS-2/VDS-3
  •  MAN M3275
  •  Renault RLD
  •  MTU Type 1 (Open crankcase only - 500 hr ODI)
  •  Detroit Diesel 7SE 270 (4 stroke cycle)


Numer użytkowy 144717
144718
14814314
14814315
Field of operation Ciężarówka
Samochody dostawcze
Samochód osobowy
Release ACEA A2
ACEA B3
ACEA B4
ACEA E3
ACEA E5
ACEA E7
API CF
API CF-4
API CG-4
API CH-4
API CI-4
API SJ
API SL
Cummins CES 20078/7/6/2/1
Detroit Diesel 7SE 270 (4 stroke cycle)
MAN M3275
MB 228.3
MB 229.1
MTU Type 1
Mack EO-M Plus
Renault RLD
Volvo VDS-2
Volvo VDS-3
Viscosity 10W-40
Characteristics Półsyntetyczny
EAN/GTIN 5055107466131
5055107466148

Oceny

Powrót do ocen

Wystaw ocenę