Delvac MX ESP 15W-40

MOBIL 1
Delvac MX ESP 15W-40

Cena z VAT
doliczając wysyłkę
Niedostępne

Szczegóły produktu

Delvac MX ESP 15W-40

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 to wysokiej klasy olej do silników Diesla, który przedłuża żywotność pojazdów użytkowych i maszyn budowlanych pracujących w ekstremalnie ciężkich warunkach. Olej zapewnia wyjątkową wydajność w nowoczesnych silnikach o wysokiej wydajności i o niskiej emisji spalin i autach wyposażonych w systemy recyrkulacji spalin (EGR) i systemy wydechowe z filtrami cząstek stałych DPF oraz katalizatory utleniania oleju napędowego. Mobil Delvac MX ESP 15W-40 jest w pełni kompatybilny ze starszymi specyfikacjami i posiada wyjątkową wydajność również w starszych silnikach konwencjonalnych. Przewższa systemy klasyfikacji kategorii serwisowej API CJ-4, CI-4 PLUS i CH-4 oraz specyfikacje producentów OEM.

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 jest wynikiem szeroko zakrojonej współpracy z głównym producentem silników (OEM) i jest rekomendowany przez ExxonMobil do szerokiej gamy zastosowań w trudnych warunkach pracy w pojazdach użytkowych, w górnictwie, budownictwie, kamieniołomach oraz w rolnictwie.Produkt ten zapewnia doskonałą ochronę najbardziej wymagających silników wysokoprężnych takich producentów jak Caterpillar, Cummins, Detroit Diesel, Deutz, Mack, Mercedes Benz, Renault, Navistar, Volvo, i innych. Mobil Delvac MX ESP 15W-40 spełnia lub przekracza specyfikacje API SM / SL, także dla silników benzynowych i flot mieszanych.

Właściwości i zalety:

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 powstał przy użyciu technologii dodatków uszlachetniających Trimer oraz mieszanki detergentów,

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 powstał przy użyciu technologii dodatków uszlachetniających  Trimer i mieszanki detergentów, w celu uzyskania jak najlepszej wydajnosci w silnikach nowej i starej generacji. Olej ten gwarantuje doskonałą kontrolę gęstnienia spowodowanego osadzaniem się sadzy oraz wyróżnia się wysokim stopniem zachowania TBN, co pozwala na wydłużenie okresu między wymianami oleju. Nowoczesne i zaawansowane technologie zapewniają wysoką odporność na zużycie oleju, oksydację, korozjię oraz tworzenie osadów spowodowane wysoką temperaturą.

Najważniejsze zalety:
  • redukcja powstawania sadzy zapobiega zwiększeniu lepkości i przyczynia się do lepszej wydajności i żywotności silnika oraz żywotności oleju
  • wyjątkowa stabilność termiczna pomaga zredukować powstawanie osadu niskotemperaturowego i wysokotemperaturowego
  • znakomita kontrola zużycia oleju związana z redukcją ilością dolewek oleju w czasie pracy
  • wysoka rezerwa TBN przyczynia się do lepszej ochrony przed korozją i wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju
  • dziełanie „Stay-in-Grade“ gwarantuje stabilność lepkości w ekstremalnie ciężkich warunkach pracy w wysokich temperaturach i zapewnia lepszą ochronę przed zużyciem i dłuższą żywotność silnika
  • idealna pompowalność w niskich temperaturach
  • szybkie smarowanie silnika, pomaga ograniczyć zużycie podczas zimnych startów
  • doskonała ochrona antykorozyjna i ochrona przed korozją cierną
  • ochrona najważniejszych zużywalnych powierzchni silnika
  • kompatybilny z komponentami silników
  • przedłuża żywotność uszczelek i systemów oczyszczania spalin (DPF i DOC)
  • spełnia specyfikacje renomowanych producentów (OEM) oraz najnowszych klas jakości paliwa API
  • olej silnikowy dla flot mieszanych
Zastosowanie:

Zalecane przez ExxonMobil do stosowania w:
  • nowoczesnych wysokoobciążonych silnikach Diesla o niskiej emisji spalin wyposażonych w systemy obróbki spalin z filtrami cząsteczek stałych (DPF) i katalizatorami utleniającymi (DOC)
  • silnikach Diesla o wysokiej wydajności, silnikach z turbodoładowaniem z zastosowaniem technologii EGR, jak również wolnossących silniki Diesla
  • samochodach ciężarowych i dostawczych w: budownictwie, górnictwie i kopalnictwie oraz rolnictwie
  • lekkim i ciężkim transporcie lokalnym i dalekobieżnym
  • pojazdach użytkowych, które są eksploatowane w wyjątkowo niskich prędkościach i pod dużym obciążeniem
  • silnikach benzynowych i flotach mieszanych
  • wolnossących i turbodoładowanych silnikach wysokoprężnych czołowych europejskich i amerykańskich producentów (OEM)

Specyfikacje i dopuszczenia:

  • API CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, SM, SL
  • ACEA E7, E9
  • Caterpillar ECF-3
  • JASO DH-2
  • Renault Trucks RLD-3
  • Cummins CES 20081
  • Detroit Diesel Power Guard Oil Spezification 93K218 / 93K214
  • Mack EO-N Premium Plus 03 / Mack EO-O Premium Plus
  • MAN M 3575
  • Deutz DQC II-10 LA
  • MB-Approval 228.31
  • Volvo VDS-4/ VDS-3 / VDS-2
  • API CG-4, CF-4, CF-2, CF
  • MAN M 3275-1


Numer użytkowy 14814350
14814351
150774A
150775A
Field of operation Maszyny
Samochody dostawcze
Release ACEA E7
ACEA E9
API CF
API CF-2
API CF-4
API CG-4
API CH-4
API CI-4
API CI-4 Plus
API CJ-4
API SL
API SM
Caterpillar ECF-3
Cummins CES 20081
Detroit Diesel Power Guard Oil Spezification 93K21
Deutz DQC II-10 LA
JASO DH-2
MAN M3275-1
MAN M3575
MB 228.31
Mack EO-N Premium Plus 03
Mack EO-O Premium Plus
Renault RLD-3
Volvo VDS-2
Volvo VDS-3
Volvo VDS-4
Viscosity 15W-40
EAN/GTIN 5055107434895
5055107434901

Oceny

Powrót do ocen

Wystaw ocenę