10W-40 SHPD

HIGH PERFORMER
10W-40 SHPD

Cena z VAT
doliczając wysyłkę
Niedostępne

Szczegóły produktu

10W-40 SHPD

High Performer SAE 10W-40 SHPD to całoroczny (hydrosyntetyczny), uniwersalny olej silnikowy o niskim tarciu, stworzony częściowo na bazie olejów podstawowych otrzymanych drogą hydrosyntezy, do wszystkich silników benzynowych i wysokoprężnych bez oraz z turbosprężarką w samochodach osobowych, ciężarowych, autobusach oraz maszynach roboczych. Zastosowanie olejów podstawowych otrzymanych na drodze hydrosyntezy oraz zaawansowanych technologicznie, nowoczesnych dodatków uszlachetniających sprawia, że olej ten charakteryzuje się wyjątkowo wysokim poziomem wydajności.

Specyfikacje:
  • API: SL/CF-4; CG-4; CH-4; CI-4;

  • ACEA: A3-02/B3-02/B4-02/E3-02/E5-02

  • ACEA: A3-04/B3-04/B4-04/ E7 - 04

    Dopuszczony pod inną nazwą dla:

  • Mercedes Benz: 229.1 + 228.3

  • Renault RVI RLD-2

  • MAN M3275

  • Mack EOM

  • MTU Typ 2

  • Global DHD-1

  • VOLVO VDS-3

  • Cummins 20076/7/8

  • ZF TE-ML 07C/04C

  • VW 505.00

  • SCANIA Long Drain

    High Performer SAE 10W-40 SHPD (hydrosyntetyczny) jest najlepiej przygotowany również do całorocznej pracy w niekorzystnych warunkach. Obojętnie, czy chodzi o zapewnienie szybkiego smarowania silnika w niskich temperaturach, czy też o utrzymanie smarowności przy wysokich temperaturach zewnętrznych i podczas jazdy na pełnym gazie. Zapewnia redukcję zużycia wskutek zimnego rozruchu, chroni podczas jazdy na pełnym gazie w okresie letnim i nawet przy wysokich temperaturach oleju nie traci na smarowności. O kilka procent obniża zużycie paliwa i zmniejsza cząsteczki w spalinach silników wysokoprężnych w porównaniu z konwencjonalnymi olejami silnikowymi klasy SAE 15W-40.

    Wszystkie zastosowane dodatki uszlachetniające zostały perfekcyjnie do siebie dobrane. Ten olej silnikowy łączy w sobie następujące cechy:

  • Niezwykle wysoka zdolność oczyszczania, która praktycznie eliminuje pozostałości w komorze spalania.

  • Zapobiega sklejeniom, lakom, szlamom (czarny szlam) na cylindrach, tłokach, zaworach, świecach zapłonowych i w turbosprężarkach.

  • Dzięki doskonałym właściwościom rozpraszającym w znacznym stopniu zapobiega tworzeniu się zimnego szlamu i pozostałości w silniku oraz misce olejowej.

  • Gwarantuje niezwykle niskie ubytki oleju będące efektem m.in. niskiej parowalności syntetycznego oleju podstawowego, opartego na hydrosyntetycznym oleju bazowym.

  • Chroni przed korozją, także w przypadku jazdy na paliwie dieslowskim z dużą zawartością siarki, jakie można jeszcze spotkać w krajach Europy Wschodniej.

  • Gwarantuje bezusterkową pracę hydropopychaczy (hydrauliczne wyrównanie luzu zaworu).

  • Nie narusza materiałów uszczelniających i może być zmieszany z każdym markowym olejem.



Numer użytkowy 15683701
202132
Field of operation Autobus
Ciężarówka
Maszyny
Samochody dostawcze
Release ACEA A3-02
ACEA B3-02
ACEA B4-02
ACEA E3-02
ACEA E5-02
API CF-4
API CG-4
API CH-4
API CI-4
API SL
Cummins 20076/7/8
Global DHD-1
MAN M3275
MB 228.3
MB 229.1
MTU Type 2
Mack EOM
Renault RVI RLD-2
Scania Long Drain
Volvo VDS-3
ZF TE-ML 04C
ZF TE-ML 07C
Viscosity 10W-40
Characteristics Olej całoroczny
Olej o niskim tarciu

Oceny

Powrót do ocen

Wystaw ocenę